Ofte stillede spørgsmål
Hvis du henvender dig i en af vores butikker, reparerer vi som udgangspunkt altid din enhed med det samme inden for 30 minutter. Visse reparationer, såsom væskeskader etc kan dog tage længere tid.
Hvis du benytter Phonestore-Go, som er vores afhentningsservice i København og Hellerup, kan du placere en ekspres-bestilling, hvorved vi henter din enhed, reparerer den og leverer den tilbage inden for 4 timer. Hvis du placerer en normalafhentning leverer vi din enhed tilbage inden for 24 timer.
For at foretage en bestilling på Phonestore-GO, skal du igennem følgende 5 trin:
1) Vælg mærke, model og reparation.
2) Indtast dine personlige oplysninger
3) Vælg forsendelses/betalingsmåde
4) Godkend vores forretningsbetingelser
5) Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet.
Du kan også ringe til os på tlf. 70605999 eller skrive til os på info@phonestore.dk, hvis du har nogen spørgsmål.
Når glasset på din smartphone eller tablet er knust, er din garanti fra mobil-producentens side frafaldet. Der går typisk 2-3 uger før du får din smartphone eller tablet retur, hvis du får den repareret, hvor du har købt den. Phonestore kan derimod tilbyde reparation samme dag, som du placerer en bestilling og inden for en time, hvis du henvender dig i en af vores butikker.
Hos Phonestore bruger vi udelukkende originale reservedele og reservedele af såkaldt OEM kvalitet, som er den bedste kvalitet inden for kopidele. Du kan derfor altid vælge om du vil have din enhed repareret med originale reservedele eller dele i næsten tilsvarende kvalitet, når du får repareret din smartphone eller tablet hos os.